№ |
Питання |
Відповіді |
1. |
Назва заходу |
Д. Красицький "Тарас Шевченко" |
2. |
Форма |
Інтерактивний урок |
3. |
Мова проведення |
Українська |
4. |
Керівник заходу: ПІБ, регалії, місце роботи, телефон, e-mail |
Гостіщева Юлія Олександрівна, вчитель початкових класів, вища категорія, старший учитель, ЗСШ № 40, 0990181210, gostishcheva.yuliya@gmail.com
|
5. |
Мета/актуальність заходу |
Поглиблювати знання учнів про життя і творчість Т.Г. Шевченка, ознайомлювати з цікавими епізодами Тарасового дитинства; вчити учнів розмірковувати, аналізувати, робити висновки, узагальнення; удосконалювати навички читання; розвивати зв'язне мовлення, уміння спілкуватися; формувати інтерес до вивчення життєпису Т.Г. Шевченка та читання його творів; виховувати любов до рідного слова, мови. Актуальність заходу. Використання інноваційних технологій - реальний шлях ефективного вивчення біографії письменника з метою активізації інтересу до його творчості. Дає змогу подавати відомості про автора неізольовано від виучуваного твору. |
6. |
Тривалість |
45 хвилин |
7. |
Кому рекомендовано даний захід (цільова аудиторія) |
Вчителі початкової школи |
8. |
Що корисного можуть винести для себе слухачі заходу? |
Як можна використовувати інноваційні технології навчання у монографічному вивченні творчості поетів на уроках літературного читання. |
9. |
План заходу |
1. Самовизначення до діяльності, емоційне налаштування. 2. Постановка цілей і завдань, загальна мотивація: - постановка навчальної проблеми; - очікувані результати; - поетична стежина. 3. Засвоєння нових знань: - презентація вчителя; - бесіда за презентацією; - вправа "У пошуках істини"; - вправа "Мозкова атака"; - опрацювання тексту Д. Красицького "Тарас Шевченко"; - словникова робота; - вправа "Кероване читання з передбаченням"; 4. Систематизація й узагальнення: - самостійне читання тексту мовчки; - гра "Літературний батл"; - "Інсценування"; 5. Застосування: - складання "Асоціативного куща"; - вправа "Відкриття". 6. Рефлексія. 7. Домашнє завдання. |
10. |
Посилання на захід |
|
|
|
|