Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Четвер, 28.03.2024, 15:40 |
Мій сайт | |
Вітаю Вас Гість |
|
Літературні ігри
Учні діляться на групи. Учитель демонструє портрети письменників. Кожна група по черзі на вибір називає прізвище письменника, і отримує його портрет.
Учні готують повідомлення про особистість певного письменника, але в розповіді наводять зайві або помилкові факти, епізоди з життя інших митців. Учні повинні знайти цю помилку. Таку роботу можна спланувати в парах, в групах, коли учні чита- ють самостійно та обговорюють між собою прочитане.
Вчитель або учень розповідає епізод з життя письменника, а решта дітей повинні здогадатися про кого йде мова.
Учні або група учнів готують розповідь про окремі факти з життєпису письменника. Учні уважно слухають, якщо на їх думку, викладені факти не відповідають дійсності, повинні відповісти : «Вірю чи не вірю» або «Так чи ні». Свою відповідь слід обгрунтувати.
Учні діляться на дві команди. Кожна команда по черзі одна одній за- дає питання. «Батл» триває доки, поки одна з команд не помилиться. Питання мають бути підготовленими, погодженими з вчителем та не повторюватися.
Вчитель або учень готують невеликі повідомлення про письменника, а решта повинні здогадатися про письменника чи не письменника (іншу особистість) йде мова.
ться приблизно за однаковою структурою: - учнів позподіляють на команди, кожна команда обирає назву; - готуються різнорівневі завдання: закритого, відкритого типу та творчі завдання; - «домашні завдання» підготовлені заздалегідь.
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |
uCoz |