-
«Розпродаж портретів»
Учні діляться на групи. Учитель демонструє портрети письменників. Кожна
група по черзі на вибір називає прізвище письменника, і отримує його портрет.
-
«Знайди помилку»
Учні готують повідомлення про особистість певного письменника,
але в розповіді наводять зайві або помилкові факти, епізоди з життя
інших митців. Учні повинні знайти цю помилку.
Таку роботу можна спланувати в парах, в групах, коли учні чита-
ють самостійно та обговорюють між собою прочитане.
-
«Упізнай мене»
Вчитель або учень розповідає епізод з життя письменника, а решта
дітей повинні здогадатися про кого йде мова.
-
«Вірю чи не вірю» або «Так чи ні»
Учні або група учнів готують розповідь про окремі факти з життєпису
письменника. Учні уважно слухають, якщо на їх думку, викладені факти
не відповідають дійсності, повинні відповісти : «Вірю чи не вірю» або
«Так чи ні». Свою відповідь слід обгрунтувати.
-
«Літературний батл»
Учні діляться на дві команди. Кожна команда по черзі одна одній за-
дає питання. «Батл» триває доки, поки одна з команд не помилиться.
Питання мають бути підготовленими, погодженими з вчителем та не
повторюватися.
-
«Письменник – не письменник»
Вчитель або учень готують невеликі повідомлення про письменника,
а решта повинні здогадатися про письменника чи не письменника
(іншу особистість) йде мова.
-
Літературні ігри, чемпіонати, конкурси, турніри, вікторини проводя-
ться приблизно за однаковою структурою:
- учнів позподіляють на команди, кожна команда обирає назву;
- готуються різнорівневі завдання: закритого, відкритого типу та творчі завдання;
- «домашні завдання» підготовлені заздалегідь.